top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Deilige fredag og egenpleie

[Inneholder reklame]


God fredag kjære dere,


Som kanskje noen av dere vet er jeg ganske høygravid om dagen, og når jeg da fikk muligheten til litt egenpleie i Klinikk Oslo & Studio L i Sandefjord så jublet jeg høyt.

Det er så viktig og sette av tid til noe som får deg til å føle deg litt ekstra bra. Og med hovne fingre og en noe vaggete gange så skal jeg si at det var nydelig og få fikset neglene sine der. Jeg ble så fornøyd - og jentene som jobber der er så herlige.

Det blir garantert flere turer hit - og jeg sitter nå og ser på hvilke ansiktsbehandlinger som kunne vært aktuelt - dette ga mersmak.


Ellers har jeg flyttet kontoret til soverommet idag - kaffe, friske blomster og omringet av vakre ting som jeg liker å ha på soverommet. Helt perfekt. Sitter og jobber med eventet som snart er rundt hjørnet, og jeg gleder meg så. Sjekk gjerne programmet som har blitt lagt ut på vår instagram nå @thehome_by_nordiskehjem


Ønsker deg en herlig helg, og på tirsdag så avslører jeg mitt nye samarbeid og en sniktitt på hvordan det blir. Gleder meg!


Klem fra Henriette




43 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page