top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Julen kom tidlig i år....

Innlegg i samarbeid med Lampegiganten.


God jul alle sammen!


Koser meg alltid så med å lage et nytt innlegg her til dere! Da får jeg skrevet litt mer, og delt enda flere bilder. Har alltid så problemer med å velge noen få, spesielt av vakre ting som denne nye lampen som har flyttet inn.


Det er en lampe som har stått på ønskelisten i flere år, som jeg faktisk ikke har sett noe annet sted enn hjemme hos min gode venninne. Velkommen hjem vakre GUBI 5321.

Denne lampen ble designet i 1938. I tillegg til å gi et nydelig lys er den elegant og i en magisk utførelse. Lampen ble designet av den finske designeren Paavo Tynell (1890 - 1973) som ble ofte inspirert av naturens mangfold for sine kreasjoner og ga de minimalistiske moderne kreasjonene et snev av lekende natur og romantikk. Dette er også tydelig med denne ekstravagante bordlampen. Naturform som skjell/skall og detaljer som rotting og messing. Du finner den her.



Det er noe spesielt med lamper som ble designet for så mange år siden. Klassikere. Og jeg er så utrolig glad i lamper med mange bruksområder, at de passer i alle rom. Derfor måtte jeg teste denne i to ulike rom, og den kan like gjerne stå på skrivebordet og nattbordet og. Om du ønsker å se flere lamper fra Gubi, klikk her.


Dette er faktisk mitt tredje samarbeid med Lampegiganten, som faktisk har rundt 40 000 fantastiske produkter samt fagkompetent rådgivning, slik at du kan finne og ta i bruk den rette drømmebelysningen. Her finner du noe i alle design og prisklasser - hvor gull er ikke det når du finner alt på en plass! Sjekk ut utvalget her.


Spør meg gjerne om du er nysgjerrig, er jo så gøy med designikon ikke alle har og.



Håper du får en fantastisk førjulstid med dine nære og kjære.

Ta vare på deg selv,


God klem fra H-

385 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page