top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Endelig fant jeg dem!

Innlegg i samarbeid med Lampegiganten


Har du hørt om merket Artemide?

Om ikke.. sjekk her

Artemide er en italiensk produsent, som ble grunnlagt av Ernesto Gismondi i 1960.


Jeg var ikke så kjent med dette merket fra før av, og det er vel derfor det tok meg nærmere fem år og finne de rette soveromslampene og?!


Jeg har lett etter noen som gir hotellfølelsen, som både er maskuline og feminine slik at de kler begge sidene av sengen, og at de har et vakkert design og god kvalitet.

Beskriver en "enhjørning-lampe" tenker du? En lampe som har alt? Vel, det er sant.

For i tillegg til det så gir den enormt godt leselys, og kombinasjonen av sort, messing og de hvite munnblåste kuplene i glass er helt fantastiske. Bare se her:


Lampen finner du her.


Det ble akkurat som jeg ønsket, den elegante hotellfølelsen. Og de at de har ulike elementer gjør at det blir ekstra kult når det er like lamper på hver side av sengen.



Lampeserien nh er et samarbeid med lampeprodusenten Artemid og designerduoen Neri&Hu som har utvidet lampeserien nh med en vegglampe. Lampens farger og form er en ny og moderne interpretasjon av orientalsk kultur. Lampens grunnelement er en kuppel i hvit, munnblåst glass. Den holdes på samme måte som en lanterne av en metallkonstruksjon. Metalloverflaten er i svart matt og messing, og harmonerer perfekt med det hvite glasset. Lampen nh Wall åpner for intuitive bevegelser og frihet til å skape

uendelig mange belysningslandskap.



Lampeserien nh finnes i flere ulike varianter, så om du som meg elsker dette designet så anbefaler jeg å sjekke ut serien. Italiensk design på sitt beste!


Bare spor meg om du lurer på noe angående lampene, eller trenger hjelp til å finne noen andre lamper hos lampegiganten.

De har fantastisk kundeservice, og er alltid behjelpelige om du skulle ha noen spørsmål, eller er i behov for belysningshjelp.



Ønsker deg en nydelig dag videre,


Klem H


341 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page