top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Prikken over i´en

Innlegg i samarbeid med Lampegiganten.no


Hei kjære deg

Jeg har gledet meg til å dele dette samarbeidet og nye bilder fra hagestuen - nye lamper som ble prikken over i´en!


Jeg har igjen gjort et nytt samarbeid med min favoritt-nettbutikk Lampegiganten.no

Denne gangen ble det to vakre skatter som jeg har gledet meg veldig til å få opp, og som er de to siste lampene som skulle på plass. Og det ble akkurat som jeg ønsket! Vakre, gir godt lys, tar ikke mye plass, dekorative og lune. For ikke å snakke om veldig god pris!




Merket jeg har valgt lampene fra heter Umage.

"Designeren Asger Risborg Jakobsen, som er ansvarlig for designen, forteller om sin enkle og ukompliserte designet lampe, at den ble født ut av hans kjærlighet til å dreie tre. Hans erfaring var at de enkleste formene rammet best inn skjønnheten til tre."


Lampene heter Chimes, og jeg har valgt dem i valnøtt. Umage har fantastiske lamper og møbler. Og disse lampene som heter Chimes får du i ulike utførelser, både sort, eik og valnøtt. Du får dem enkeltvis, i par/grupper eller rader. Disse er så kule og allsidige! Flere over kjøkkenbordet, noen i ulike lengder i trappeoppgangen, eller som jeg har valgt over sofaen. Elsker å tilføre hengende lyspunkter i tillegg til spotter som mange av oss har. Det skaper dybde i rommet, gir godt lys og tilfører en spennende detalj. Denne lampen bringer naturen inn, og gir et svært stemingsfullt lys med den integrerte varmhvite LED-lyskilden.



"«Umake» innebærer å bruke ekstra tid og krefter på noe. Å anstrenge seg og gi sitt ytterste. Å forsøke noe og holde fast ved det og ikke velge minste motstands vei. Målet er at man alltid skal kunne gjøre det bedre. Man skal ikke slå seg til ro med middelmådighet eller bare standard. Umage innebærer å hengi seg til det man gjør og alltid forbedre seg selv. Umage står for oppmerksomhet for detaljer og for å være åpen, forlate komfortsonen og ta risiko. Å fokusere på et mål og gjøre sitt beste for å nå det."


Du finner disse lampene og utvalget til Umage her.



Kanskje denne passer perfekt hos deg også?


Lampegiganten.no har utvalget for deg, uansett. Her er det noe for alle smaker og prisklasser!


Ha en fin dag videre,


Klem H



149 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page