top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

En sniktitt på julen

Hei kjære dere!


Jeg hadde en liten avstemming på instagram hvor jeg spurte om dere var klare for litt juleinspirasjon. Det var litt delte meninger, selvom flesteparten faktisk ville se litt juleprodukter. Men jeg er helt enig - julen kan gjerne vente litt på seg da høsten og tiden før er så fin. Jeg er så glad i den klare høstluften, de vakre høstfargene og innekosen.


Grunnen til at jeg fikk smake litt på julestemningen allerede i september er at jeg var så heldig å bli invitert på pressefrokost med Kid interiør på The Hub i Oslo. Der var det deilig frokost, julemusikk, juledekket bord og vakkert pyntede juletrær. Vi fikk også presentert årets julefarger, og ulike julestiler som Kid presenterer i sitt sortiment. Den nordiske julen, den klassiske og den tradisjonelle. Det vi kan se i år er at sølv representeres lite i juleinteriøret, men at messing/gull blir å se enda mer i juleinteriøret.

Jeg personlig er svært glad i messing/gull hele året, og da passer det fint å kunne beholde disse detaljene men supplere med rødt, grønt, plommefarget eller hvitt ettersom hva du liker best.

Kid interiør kan i år også by på mye uekte blomster, som er helt lov i disse dager. De hadde nydelige kranser i uekte eucalyptus, og andre type blomster, kvister med bær og lignende. Det ble også presentert mye dekketøy, juletrepynt, putetrekk og gardiner. Så masse fint!





På eventet møtte jeg også mange fine instagramvenner, og det er så hyggelig når man får møttes og skravlet litt. Håper vi snart ses igjen!




Da kommer det et lite bildedryss fra julenyhetene som kommer på Kid interiør - om du ønsker å bli litt inspirert til hvordan julen skal se ut hjemme hos deg, eller på hytta kanskje?


Ønsker deg en herlig dag - takk for at du tittet innom!



- H


158 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page