top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Endringer på soverommet

God lillelørdag,


[I samarbeid med Posterstore]


Idag har jeg koset meg med å gjøre noen endringer på soverommet.

Jeg har lenge kikket etter en sengegavl til sengen, for å få den ultimate hotellfølelsen. Men jeg har liksom ikke funnet den rette, så jeg fikk rett og slett en annen ide. Hvorfor ikke lage en bildevegg bak sengen? Som sagt, så gjort.


Poster store har så utrolig godt utvalgt av rammer og postere. Og jeg digger effekten man får når man velger mindre bilder, og hvite passepartout for å få dybde i bildene.


Og om du ønsker å skape en bildevegg, eller bytte ut noen av dine bilder - så har jeg så klart en fantastisk rabattkode til deg! Med koden "henriettewo30" får du 30% på hele utvalget hos posterstore! (gjelder ikke selection plakater og rammer)


Det å henge opp bilder, eller bytte dem ut gir en skikkelig oppgradering, for en rimelig pris. Det skaper så unikt miljø og jeg er så fornøyd!


Så hva synes du?


Håper du også får inspirasjon til å skape din egen bildevegg.




FØR:







ETTER:








Ha en herlig kveld,


Klem Henriette

204 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page