top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Event, pinse og Elle fest!

Heeei, og god onsdag! (Holdt på å skrive mandag, for dagene har virkelig bare flydd avgårde).


Denne pinsen har vært helt fantastisk. Vi hadde vårt @the_home_by_nordiskehjem event på lørdagen - og for en dag det ble! Vi er så utrolig stolte, ydmyke og takknemlige for alle som deltok og bidro til at denne dagen ble helt amazing. Herlige mennesker, god mat, drikke, gaver, workshops, goodiebags, og konserter - kan det bli bedre.


Igjen tusen takk, og sjekk gjerne ut event siden vår på instagram for flere bilder, videoer og detaljer fra dagen. Dette er jo andre året vi arrangerer event, og hvem vet, kanskje vi ses neste år?


Det skal jo sies at det er under to uker til termin, og jeg trengte virkelig et par dager og pleie føttene på etter eventet (men så verdt det). Så et par dager hvile ble det, før jeg var så heldig og kunne ta med min kjære søster på Elle fest i regi av Miinto. Herremin så gøy!




Vi dro inn tirsdag ettermiddag, og fikk tid til å kose oss litt på Aker Brygge før vi ankom festen. Der var det fantastisk stemning, tross uheldig vær! Så gøy og mingle litt med kjendis Norge, se og høre så mye gøy. Jeg fikk også med meg flotte goodiebags derfra, og et generøst gavekort fra Miinto. Og det kunne igrunn ikke passe bedre da jeg gleder meg så til å tilføye noe nytt i garderoben når lillesøster har kommet.


Føler meg så utrolig heldig som får være med på så mye gøy, og bli kjent med så mange flotte mennesker. Håper dere synes det er gøy å se et lite bildedryss fra min fantastiske pinse. Ha en fin lillelørdag, snart helg igjen jo. Og jeg kjenner det er godt og ikke ha noen flere store ting på agendaen de siste dagene før lillesøster kommer. Burde kanskje tenke på å pakke den sykehusbagen nå?



100 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page