top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Føles som en helt ny stue

Innlegg i samarbeid med Dekoria


Nå er endelig det nye trekket på plass på min kjære IKEA-sofa Söderhamn. Er så glad i designet og komforten på denne sofaen, så jeg ble så glad når jeg kunne fornye hele sofaen med et skikkelig kvalitetstrekk fra Dekoria. Og dere har jo hjulpet meg å lande fargen til og med! Du kan bestille opptil 10 fargeprøver gratis, og jeg anbefaler på det sterkeste å bestille det. Det er utrolig stor forskjell på farger/tekstur fra bilde til virkelighet. Bare se lenger ned, forskjellen på bildet på nettet og selve fargen.


Dette var fargen jeg bestilte er Living 160-82 som er denne . Og bare sjekk hvordan den ser ut i virkeligheten, og hvor stor forskjell trekket utgjør før og etter.

Det ble en helt ny sofa, både mykere og bedre komfort, men også hele uttrykket i stuen. Kvaliteten på trekket er helt fantastisk, du merker det med en gang du tar på det at denne er god kvalitet.


Nå er jeg utrolig spent på å høre hva du synes... Jeg er så himla fornøyd!




Hos Dekoria får du ekspertise i trekk til IKEA møbler samt gardiner,

liftgardiner, sengetepper og matchende pynteputer. Så utrolig stort utvalg av farger, tekstur og design. Får lyst på enda flere trekk, for her får du virkelig en rimelig fornyelse og oppgradering av ditt ikea-møbel!




Ha en nydelig kveld,


Klem H

665 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page