top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Gråværsmandag og spennende uke

Hei og god mandag,


Regn og grått ute idag - da er det deilig og kose seg litt ekstra inne. Noen ganger klarer jeg å stå opp såpass tidlig at jeg rekker å nyte en kaffekopp og tente lys før dagen setter igang. Det kan anbefales.


Imorgen går turen til Oslo - spennende møte som jeg skal dele med dere snart. Et nytt samarbeid som vil bety litt endringer her hjemme. Håper dere vil følge med. Jeg har også noen ærender i forbindelse med eventet den 8. juni. Det blir så utrolig bra - det kribler i magen bare av å tenke på det! Gleder meg også til å få noen timer i hovedstaden imorgen - skal si en savner et par ting eller to når man har bodd der i flere år. Jeg skal innom en favoritt café/blomsterbutikk som er like ved der vi bodde før. Følg meg gjerne på instagram så legger jeg noen ´snaps´der gjennom morgendagen.


Ha en herlig mandag,


Klem Henriette


56 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page