top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

HAGESTUEN DEL I - MALING OG FARGER

Innlegg i samarbeid med Kristjansson Malerservice og Jotun


Hei og god sommer,


Her kommer den første statusen på hagestuen - ferdig rimset, sparklet, pusset og malte vegger. Det er helt fantastisk gøy og følge en prosess på denne måten. Og det å se resultatet bli helt plettfritt. Jeg er så utrolig heldig å få kunne jobbe med de beste på feltet, nemlig dyktige fagmann og maler som Omar / Kristjansson Malerservice og selvsagt Jotun.


Da jeg skulle velge maling så gikk jeg for min favorittvariant på vegg, nemlig Jotun Pure Colour som er lun, supermatt, og hvor fargen kommer helt til rett uten glans. I taket gikk jeg for Lady Perfection som gir et perfekt helmatt tak, og står perfekt til de helmatte veggene.

Jeg gikk for fargen "Granskygge" på vegg, som er en dempet, grønnlig beige tone. Dette er en farge som vil oppleves som en miks mellom beige, gul og grønn. I tak ønsket jeg en litt dempet lys farge, og gikk for fargen mørk strandsand som er en dempet beige tone. Denne fargen er en dempet beige tone med gyllen undertone. Denne ser mye mørkere ut i seg selv, men bare se på bildene fra hagestuen hvor hvit og lys den blir inntil Granskygge. Det er det som er så fascinerende med farger, hvordan de endrer seg fra rom til rom, avhengig av farger rundt og lys. Jeg ønsket også en farge med grønt i på veggene for å ta opp det grønne fra hage og hekk rundt stuen.

Så nå er jeg spent på hva du synes, om utførelse og farger. Og som vi vet, dyktige fagfolk vokser ikke på trær, og bor du i Vestfold området så ikke nøl meg å spørre meg eller Omar om spørsmål rundt prosessene rundt prosjektet. Her er det kvalitet til fingerspissene, god kommunikasjon, effektivitet og godt samarbeid - virkelig i trygge hender.


Her kommer et bildedryss av jobben Omar har gjort, og resultatet av fargene. Nå er det neste på planen elektrikerarbeid og gulv. (Måtte legge en "plank" inntil for å se hvor nydelig fargene ble sammen).



Kristjannson Malerservice er igang med å rimse, sparkle og snart pusse og male.




Hva synes du så langt? Liker du fargene? Bare spør som du lurer på noe,


Her kommer den første statusengestuen og ferdig rimset, sparklet, pusset og malt vegger. Det er helt fantastisk og følge en prosess på denne måten. Og det å se resultatet bli helt plettfritt. Jeg er så utrolig heldig å få kunne jobbe med de beste på fag feltet, nemlig dyktig fagmann som






694 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page