top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Hva har skjedd siden sist?



Hei og godt nytt år (?)

Vi er jo allerede bikket februar, men dette er trossalt første innlegget i 2020.


2019 - du var fantastisk. Du ga oss lillesøster Saga, du ga oss fantastiske minner for livet, en nydelig sommer, et vellykket instagram event, du ga oss herlige dager med venner og familie, og du ga en god dose moro og en fantastisk Elle fest. Julen var magisk med vår familie som ble komplett, en pakkefri julaften for de voksne, mer fokus på kjærlighet og det som betyr mest. Hytteturer og en uforglemmelig fin permisjon. Ahh.. For ett år.


Hei 2020 - du fortsatte i samme stil. En herlig permisjonstid sammen med mine aller nærmeste. Tenk å ha en bestis og dele permisjonstiden med? Både ifjor og i år fylles med prosjekter og samarbeid. Samarbeid jeg er stolt av, og som jeg virkelig går god for.

Du startet også med å igjen få jobbe med dyktige herlige folk, Kine og Tom og Lykkeblomster. Digger og få jobbe og være kreativ med denne gjengen. Kine og jeg stod på Oslo Deisgn Fair og spredde tørkede blomster til hele landet. Permisjonstiden nytes ennå, men jeg begynner å se slutten på den. Det gjør vondt, fordi det å være hjemme med min herlige baby og storesøster har gjort meg så lykkelig. Men det er jo også naturlig, at man skal tilbake i jobb. Så får vi se da, når og hvor jeg starter. Jeg var forøvrig på et gruppeintervju idag, shit. Stå foran alle og snakke om seg selv i 5 minutter (Det kan føles ganske lenge altså!!) Men enn så lenge, så skal hver dag og hver time nytes i bobla. Og med den kreative biten - jeg har noen prosjekter på gang. Som jeg gleder meg til å dele med dere.


Prosjekter:


Fiona skal få en liten oppgradering på rommet sitt

Jeg skal male stuen og kjøkkenet

Jeg holder på å tegne et nytt stuebord i favorittmateriale, som straks skal i produksjon

Et kult hyllesystem skal opp på veggen

Dørhåndtak i hele huset skal byttes

Også litt andre småprosjekter jeg oppdaterer med dere underveis.


Håper dere vil følge med videre i 2020,


Jeg tenkte og lage innlegg her om prosjektene som kommer.


Ønsker deg en herlig helg og morsdag på søndag (sjekk mitt morsdagsinnlegg på instagram)

,


Klem fra en takknemlig Henriette

282 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page