top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

It´s here - nytt marmorbord!

God "søndag" og god pinse!

Nå får mange av oss smake på sommerværet, og det er helt magisk. Langhelgen føles som en uke midt i fellesferien. Årets første bad ble det også, før kalenderen bladde over til juni.


I forrige innlegg skrev jeg om marmorbordet som var satt i produksjon hos Ellingard collection. Om du ønsker å vite mer om steintype og prosessen fra tanke til produkt så les mer i forrige innlegg.


Men, nå er skatten i hus. Altså. DÅN!

Du vet når du ser for deg ting i hodet, også er man litt redd for at det ikke skal bli helt som man ønsket. Særlig når andre sier, hmm blir ikke det litt voldsomt da? Kanskje litt mye marmor nå? Tror det kommer til å bli litt stort? Men nei! Du holder ved ideen, og får hjelp av ekspertise. Dyktige fagfolk som gjør en grundig jobb, lager liv i ideen, og leverer den på døren. Om du har en idé, et prosjekt eller et ønske om interiør/eksteriør eller vedlikehold av naturstein så har jeg kun et sted å anbefale hvor du får hjelp til alt, Ellingard naturstein.

Som sagt så er ikke dette annet en ren skryt, da dette er tredje bordet vi får laget etter eget ønske og vi pusset opp badet vårt i Oslo med deres hjelp og ekspertise. Derfor er det så viktig å fremme flinke folk, som leverer gang på gang. Og i og med jeg får spørsmål nesten daglig om naturstein og marmor så synes jeg det er gøy å henvise videre når jeg virkelig kan gå god for det.


Jeg tenkte og vise dere litt ulike stylinger på bordet, litt lyse luftige stylinger.

(Du ser kanskje at den grønne sofaen også har fått et nytt trekk i disse sommerlige dager? Elsker den grønne fargen, men den skal få titte frem igjen litt nærmere høsten.)


Her kommer et bildedryss av bordet og stylingene. Og bit deg merke i detaljene, og det er dette jeg mener folkens. Årene og mønsteret som fortsetter på sidene av bordet og skaper en helhet. Skjøtene/kantene som er slipt 45 grader slik at de smelter i hverandre. Dette er ekte håndverk, timer på verkstedet og presisjon. Bordet er så klart også impregnert før jeg fikk det levert, flere ganger slik at porene mettes, så må jeg følge opp den impregneringsjobben (viktig). Og produktene får du samme sted, her.


Detaljer


Ulike stylinger

Blir skikkelig glad for tilbakemeldinger på hva du synes, og om du lurer på noe så fyr løs.


Nyt siste fridagen, bare et par dager så er det jo lillelørdag!


Sommerklem fra Henriette

466 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page