top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Its all in the details

[Samarbeid med Beslag Design]


God lørdag kjære dere.


Det er spesielle tider vi er inne i, men jeg tenkte ikke å bruke dagens innlegg på det. For jeg tenkte heller å vise dere hva jeg (les mannen) drev med igår.


Vi byttet nemlig alle håndtak på dørene våre, og det var faktisk flere dører enn jeg har tenkt over. Og ikke ante jeg at det skulle ha så mye å si, fy søren så mye disse detaljene har å si.

Vi byttet heller ikke til hvilken som helst håndtak, men bare sjekk disse lekre fra Beslag Design, sorte matte med struktur. Altså dån! Det ble så utrolig fint, og løftet liksom hele uttrykket. Håndtakene jeg har valgt heter Helix, og de finnes i dørhåndtak, og håndtak til skuffer, baderom, kjøkken osv. Hadde jeg hatt håndtak på kjøkkeninnredningen hadde jeg garantert gått for disse her også. Direkte lenke til håndtakene Helix her.


I andre etasje har vi fire soverom og to bad, det betyr mange dører, så det ble jo så kult og gjøre oppgradering på alle disse dørene. Jeg har forresten aldri lagt ut bilder av den gangen til alle rommene som ligger sammen med loftstuen, så var kanskje på tide dere så det også :)





Beslag Design har et stort utvalg av dørhåndtak, knotter, håndtak til baderom, kjøkken og mye mer. Hva med en gammel kommode eller skap som kan oppgraderes? Dette er virkelig kvalitet og nydelig design.



Til og med lillesøster synes disse håndtakene var gode å ta i, for de sitter virkelig godt i hånden.




Bare sjekk før og etter bildene ovenfor -ble jo så mye tøffere?! (slide)

Jeg har også flere ting fra Beslag Design som skal på plass, og jeg gleder meg til å vise dere mer.


Håper dere fikk litt inspirasjon til hvordan man kan oppgradere uten at det krever så mye, men som likevel gjør så mye ut av seg! Sjekk også Beslag Design på nett og instagram for mer inspirasjon og produkter.


Ha en fin lørdag, kos deg hjemme med god mat, drikke, noe koselig på tv, og med noen du er glad i. Enten de du har rundt deg hjemme, eller på telefon. Sender deg en klem gjennom skjermen!

246 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page