top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Ny look i spisestuen

Annonse // Posterstore // Rabattkode: Henriettewo30


Hei og god fredag!


Nå har jeg klokket meg ut fra jobb, og det er FERIE! Hurra!

Så nå tenkte jeg å vise dere den nye looken i spisestuen. Og det som er så gøy at er at bildeveggen ble laget her etter deres avstemning på instagram! Og jeg er så glad for at jeg hørte på dere, takk for hjelpen.

Bildene og rammene er fra Posterstore. De har et fantastisk utvalg, virkelig noe for enhver smak. Bildeveggen fra soverommet er også herfra, jeg er så fornøyd med kvaliteten.

Denne gangen valgte jeg bilder og rammer i varme toner. Altså bare sjekk rammene i valnøtt? Synes de er så utrolig vakre. Og sammen med postere som tar opp det varme og sorte så ble det helt perfekt. Så fint at jeg var nødt til å bestille en ramme til i valnøtt som jeg snart skal få opp her også.


Det jeg synes er så smart er at på nettsiden har Posterstore utrolig mange fine forslag til bildevegger, og når du trykker inn på ditt "tema" så kan du velge farger og størrelser ettersom hva som passer hos deg. Utrolig inspirerende og enkelt å legge inn bestillingen.


Jeg har sagt det før, og sier det igjen: Bilder kan fornye et helt rom. Det kan gi den "nyoppussede følelsen". Et friskt pust av andre farger og motiver, et annet tema og det gir rommet en helt annen følelse. Elsker å leke meg med bilder, farger og kombinasjoner. Bare spør meg om du trenger noen tips!

Som dere kan se har jeg også valgt passepartout for å skape dybde i noen av bildene, og variasjon. Bare fantasien setter grenser.


Og jeg er jo også så heldig å kunne dele ut en rabattkode til fine dere: henriettewo30 gir dere hele 30% på kjøpet. (Gjelder posters / ikke selection).

Fortell meg gjerne hva du synes om min bildevegg, og kanskje du også fikk lyst til å fornye med litt bilder hjemme? :)


Ønsker dere en nydelig sommeferie.


Sommerklem fra Henriette


338 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page