top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Sofasnakk

Inneholder reklame.


God lørdag kjære dere


Håper uken har vært god med deg, og at du har en fin helg i møte.

Her nytes permisjonslivet, og jeg koser meg med klarere høstluft, mørkere morgener og kvelder, tente lys og innekos. Fin denne tiden her altså.


Men over til sofasnakk -

For nå har den nye sofaen endelig kommet! Og jeg er så utrolig heldig å få samarbeide med Sofacompany. De har et stort utvalg av sofaer og mange muligheter innen moduler og design, dette er sofaer til god pris og god kvalitet. De har også stoler, møbler, puter og annet tilbehør som dere absolutt burde ta en titt på.

Når man skal velge ny sofa er det mange ting å tenke på. Ikke bare størrelse og farge, men design, stoff, høyde, form osv. Som mange fikk med seg så solgte jeg sofaen vår i tv stuen nede. Den var fin, men far i huset var ikke fornøyd med en sofa som hadde så lav rygg. Vi så også at vi fint kunne ha en litt lengre sofa. Så med god hjelp og service fra Sofacompany ble ny sofa bestilt, og nå er den på plass etter kun fire ukers leveringstid!

Sofaen jeg valgte ble... *trommevirvel*..... Harper hjørnesofa! I fargen Olena Light Grey med ben i eik. Åh.. den er så nydelig. Stram og rett i designet, med to runde puter som myker opp. Den grå kalde fargen varmes opp med tunge solide ben i eik. Kombinasjonen er perfekt! Jeg er svært opptatt av former og kontraster, noe man kan se gjennomgående i hele huset vårt. Jeg liker det stramme og firkantede designet, men myker det opp med runde og organiske former. Perfekt kombinasjon spør du meg. Det er Cathrine Rudolph som har designet Harper serien, og utvalget består av hjørnesofa, stol, 2-seter, og 3-seter med sjeselong.


Sofaen er stram og "stuffet" i putene, slik at de tåler å bli sittet og ligget i uten å bli slapp og miste fasong. Perfekt i vårt tilfelle med barn som hopper opp i sofaen noen ganger iløpet av dagen. Ryggputene har også en fast form, og en høyde som gjør den god å sitte i. (Godkjent av mannen som er over 180).

Jeg synes sofaen gjorde seg så godt i denne delen av stuen. God plass, god komfort, og et nydelig design som passer inn med resten av formene og kontrastene i huset. Jeg venter også på noen nye puter fra Sofacompany som virkelig kommer til å piffe opp. Gleder meg til å vise dere hvor mye fargene på putene endrer uttrykket på sofaen. Sjekk også ut utvalget av puter her.


Her kommer et bildedryss av den nye sofaen, håper du liker den!


Klem fra meg






237 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page