top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Stueprosjektet er ferdig!

Oppdatert: 15. des. 2020

I samarbeid med Beslag Design



Endelig kan jeg dele med dere stueprosjektet vi har holdt på med en stund! Eller, selve prosessen og få dem opp tok ikke så lang tid, men å planlegge hvor og hvordan de skulle henge har tatt sin tid. Dette hyllesystemet er fra Beslag design og heter "Float".

Det er et genialt system som gjør at du kan sette sammen hyller i tre ulike størrelser akkurat som du ønsker. De er utrolig stabile og stødige, enkle og montere, og passer overalt. På badet, kjøkkenet, stuen, og kontoret. Du kan se flere bruksområder og bilder på nettsiden til Beslag design,


I stuen har jeg satt sammen hyllene i alle størrelser, med tilhørende hylleplater, totalt 9 hyller.

Jeg har også noen hyller som er på vei opp på badet som jeg gleder meg til å vise, også for at dere skal se de ulike bruksområdene disse hyllene passer til.

Som navnet på hyllene tilsier : "Float" så er det så fint når hyllene henger over gulvet og flyter. Elsker hvordan de skaper liv, men også ro og dybde i rommet.


Jeg har nå fått den ultimate hotellfølelsen i stuen også. Jeg lar meg alltid inspirere når jeg er på hotell, uavhengig av trender. Og disse hyllene mener jeg kan passe i de aller fleste hjem og rom. Elsker møbler og løsninger som bare passer rett inn, og ingenting annet må endres av den grunn.


Her ser dere prosessen fra levering, montering, før og etter.

Jeg er spent på å høre hva du synes?


"Float" hyllene fra Beslag Design selges hos utvalgte baderom og interiørbutikker i Norge. Jeg har også alle dørhåndtak fra Beslag, og det er kvalitet fra a til å. Et samarbeid jeg er skikkelig stolt av!





Gjett om jeg skal nyte et glass rødt, litt rolig musikk fra høyttaleren og bena høyt her kveld.


Ønsker deg en fin helg videre - og blir kjempeglad for tilbakemeldinger på hva du synes


Klem Henriette



354 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page