top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Velkommen

Hei, og takk for at du tok turen innom.


Jeg håper at dette kan være stedet du kan hente noen gode tips, inspirasjon, og positive følelser.


Grunnen til at jeg opprettet denne siden er for å kunne dele litt mer enn det jeg har gjort på instagram. Et sted jeg kan ha mulighet til å skrive litt mer, legge ut litt variert innhold av bilder og tekst.

Jeg håper selvsagt å bli bedre kjent med dere også, så det er så hyggelig om du kommenterer eller tar kontakt.


Jeg har også noen spennende samarbeid på gang som jeg vil dele med dere, og et event som det jobbes masse med. Desto større grunn til å ha et sted jeg kan dele litt mer med dere rundt slike ting.

Ønsker deg en herlig dag -

Henriette


50 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page