top of page
Søk
  • Forfatterens bildeHenriettewo

Velkommen drømmesofa, og godt nytt år!


Hei kjære deg, og godt nytt år!


Til jul var jeg så heldig å få verdens fineste sofa i hus. Den er en drøm, en sky, og har stått på ønskelisten lenge. Den heter "Paula" og er fra Sofacompany og fargen heter "Maya Cream".



Den er et kunstverk. Med den delikate fargen, runde, buede former og myke tekstiler.

De myke linjene kombinert med det voluminøse uttrykket gir en lounge-følelse i stuen.

Og for ikke å nevne på prisen, her får du så utrolig mye sofa for pengene. Aldri sett en så fin og flott kvalitetssofa i et slikt nydelig design til en slik pris. Dette gjelder generelt sofaene hos Sofacompany. Utrolig flotte design-sofaer til en rå pris og kvalitet!


Du vet når du får et møbel i hus, og har flere rom den kan passe i? Den fikk teste seg i begge stue-delene, og selvsagt foran juletreet når det var jul. Men dette er en sofa jeg mener passer i mange type stuer, rom og stiler. Jeg elsker å bryte opp stramme linjer med de myke former og silhuetter. Det samme gjelder farge, jeg har mye mørke møbler og elsker da kontrasten med det lyse. Den er lekker helt "plain" men blir også superfin med puter og pledd. Her har jeg brukt lite puter, da sofaen er så vakker å se på i seg selv.


Legger ved et bildedryss fra julen og bilder jeg har rukket og ta idag når vinterlyset var på sin fineste.



Kjenner jeg skal bli enda flinkere til å skrive her inne og dele litt "bildedryss", om dere synes det er litt ålreit og lese/se litt mer :)


Med det ønsker jeg deg en god helg, og håper starten på det nye året er så fint det kan være.

Ta vare <3





423 visninger0 kommentarer

Siste innlegg

Se alle
Innlegg: Blog2_Post
bottom of page